خريد سايت آماده 


 


در يک سري دقيقه آينده شما در يک سفر پباده سازي تارنما خواهيد بود که اصلي‌ترين و کليدي‌ترين نکات طراحي و بهينه‌سازي تارنما در مسير شما قراردارد . يک سايت پيروز و با ترافيک بالا از يک طراحي و يا اين که به عهد و پيمان مشهور از يک مهندسي قوي خريد سايت مهيا آغاز مي‌شود و با کارايي مداوم و پي‌گيرانه به شايسته ترين نتايج مي رسد .


 


 


 


شما بايد ذهن و ديده و گوش و حس يوزرها را به خوبي تغذيه فرماييد تا آن ها شمارا بخوانند و در فيض از شما خريد نمايند . همه چيز به يک پباده سازي صحيح و اجراي ظريف بستگي دارااست . بياييد اين 14 نکته قابل توجه و حساس در طراحي سايت را مرور کنيم .


 


 


 


1 . يک برنامه داشته باشيد .


 


ابتدا به پباده سازي وبسايت خود کنيد . ولي نه . اين تماما نادرست است . قبل از هر چيز بايستي يک برنامه داشته باشيد و اطمينان کسب نمائيد که کاربراني در مرحله دنياي وب به وب سايت شما نياز دارا‌هستند و شما بايد براي آنها وب سايت پباده سازي فرمائيد . بايد برنامه‌اي براي پيدا کردن و تاثيرگذاري روي اين مخاطبين هدف داشته باشيد تا اين مخاطبان يا مشتريان بالقوه را به مشتريان بالفعل تبديل نمائيد .


 


 


 


چه صفحاتي براي اين مخاطبان آيتم نياز مي‌باشند؟ چه محتوايي اين يوزرها را پايين تاثير قرار مي‌دهد؟ اين کاربران چه مشکلاتي دارند و چگونه بايستي مشکلات آنها را حل کنيد؟ مي بايست تمام اين سوالهاي و بخش اعظمي سوال ديگر را از خويش بپرسيد و براي آنان پاسخي داشته باشيد . اينگونه مي‌توانيد ديدي بي نقص از تارنما خود و آنچه که مي بايست پباده سازي کنيد پيدا نماييد .


 


 


 


2 .


 


موارد مازاد را به هيچوجه باطن سايت قرار ندهيد بعضي المان‌ها سايت شما‌را بيش از پيش شلوغ مي نمايند و به جز ساخت مزاحمت براي مخاطبان و بازديدکنندگان، هيچ فايده ديگري ندارند . انيميشن‌هاي پيچيده و محتواي دوچندان طولاني و عکس‌هاي بي‌ربط و يا با حجم و کيفيت غير مطلوب به هيچ عنوان نبايد در وب سايت شما حضور داشته باشند . چرا که کاربران از چنين چيزهايي فراري‌اند .


خريد سايت مهيا 


 


 


شما 8 ثانيه وقت داريد تا محدوده دقت مخاطب را به نحوي پوشش دهيد و اولي تاثير شما مهمترين تاثير شماست و صاف مي بايست رمز اصل نوشته ي علمي برويد و وقت مخاطب را تلف نکنيد . مي بايست اثر گذار و مختصر باشيد تا قدرتمند چشم شويد . يک محتواي هدفمند يا حتي يک تصوير ديدني و گيرا مي‌تواند اولي دستگرمي شما براي مخاطبان باشد .


 


 


 


استفاده از اصطلاحات نامفهوم و سردرگم‌کننده، عبارات مشقت بار و يا محتواي خيلي سطحي و يا خيلي عميق به هيچ وجه ايده‌ي خير و خوبي براي اوايل فعاليت نميباشد . مخاطب خويش را بشناسيد و به گويش خودشان با آن ها صحبت نماييد .


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,باشيد ,داشته ,سازي ,پباده ,مخاطبان ,پباده سازي ,داشته باشيد ,خريد سايت ,براي مخاطبان ,نکات طراحي ,برنامه داشته باشيد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دیجیتال مارکتینگ در یزد ساخت و طراحی کلیپ تبلیغاتی شرکت ستاره عرش آریا قرآن و اهل بیت چگونه خانه مهندسی، برق، مکانیک، عمران و معماری کتاب عکاسی Julie دنیای علم و تکنولوژی نمایندگی کاظمی مشاوره و خدمات بیمه ایی به صورت آنلاین و حضوری خريد اينترنتي ترازو