فعاليت مشقت بار و پيچيده اي نيست، امروزه چه بسا به رخ بدون پول نيز مي توانيد يک فروشگاه اينترنتي رويکرد اندازي نماييد! ولي پباده سازي مغازه اينترنتي حرفه اي و اصولي که برد را به دنبال داشته باشد عمل آساني نميباشد . . .
اما نگران نباشيد ما در اين مقاله صفر تا صد نکات و اصول خريد سايت آماده منش اندازي مغازه اينترنتي را مطرح و بررسي مي کنيم . در شراي شما نيز قصد خط مش اندازي يک کسب و عمل اينترنتي را داريد پيشنهاد مي کنم اين مطلب را تا انتها مطالعه فرماييد .
احتمالا
اولي سوالي که براي شما پيش خواهد آمد اين است که براي شيوه اندازي يک سايت فروشگاهي چه بايد کرد؟ از کجا مي بايست آغاز کرد؟
هدفتان
را از طراحي دکان اينترنتي معين کنيد با مشخص و معلوم شدن هدفتان مي توانيد تصميمات صدق بگيريد و در جهت رسيدن به به عبارتي انگيزه قدم برداريد .
شما در کدام يک از مدل بندي هاي ذيل قرار داريد؟
فروشگاه فيزيکي داريد و مي خواهيد کسب و عمل اينترنتي تان را نيز شيوه اندازي فرمائيد .
ايده هايي تازه براي ساخت يک کسب و کار اينترنتي و ارائه خدماتي جديدتر، در راز داريد .
ايجاد کننده توليد ها ميباشيد و مي خواهيد خودتان مستقيما فروش داشته باشيد و نقش واسطه ها را حذف نمائيد .
فقط
براي افزايش درآمد و فارغ از هيچ قضيه اي مبادرت به توليد کسب و فعاليت اينترنتي کرده ايد! مشخص و معلوم شدن اين موارد به شما کمک مي فرمائيد تا قيمت هاي کاري خويش را خوبتر بشناسيد و بر مبنا معيارها و نيازمندي هايتان يک مغازه اينترنتي رويکرد اندازي نماييد .
نکته: در همين سطح همت فرماييد دارايي اي را که براي اين کار در حيث گرفته ايد را نيز مشخص نمائيد تا کليه فرآيند بر اساس برنامه ريزي پيش برود .
بازار
و رقبايتان را بشناسيد در اين مرحله بايستي تمام جوانب کار را تحليل نمائيد .
رقباي خود را شناسايي کنيد، نقاط قوت و ضعف آن ها و بازار فعلي را آناليز فرماييد .
(هم رقباي فيزيکي و هم اينترنتي) لغت ها مهم که بوسيله مشتريان در وب براي خريد محصولات شما جستجو مي شوند را پيدا کنيد . (اين قضيه براي ارتقاء ترافيک وب تارنما دوچندان مهم مي باشد .)
مشتريان و خصوصيت هاي همگاني آن ها را تا حد قابليت و امکان بشناسيد تا در وب تارنما خود بر روي آن ها تمرکز کنيد .
(چه افرادي با چه خصوصيت هايي محصولات شما را مي خرند؟) دکان
ساز يا سيستم رئيس محتواي فروشگاهي را انتخاب کنيد وسيع ترين نادرست مشتريان براي راه و روش اندازي مغازه اينترنتي، گزينش دکان ساز غلط هست . فروشگاه سازها سازه بر جور خدمات، محصول، مدل طراحي، لهجه برنامه نويسي و . . . مختلف مي باشند . درصورتيکه تصميم قطعي براي راه اندازي دکان اينترنتي گرفتيد، در اين مرحله مي بايست يک سيستم مدير محتواي فروشگاهي تعيين نمائيد . سيستم رئيس محتوا فروشگاهي يا به عبارتي مغازه ساز تجهيزات حتمي براي ساخت يک مغازه اينترنتي را در اختيار شما قرار ميدهد .
حالا مي بايست بدانيد:
بهترين
فروشگاه ساز اينترنتي کدام است؟ چهطور
شايسته ترين دکان ساز اينترنتي را انتخاب کنيد؟ براي
تعيين شايسته ترين مغازه ساز اينترنتي به چه فاکتورهايي مي بايست اعتنا کرد؟
درباره این سایت