در يک سري دقيقه آينده شما در يک مهاجرت پباده سازي تارنما خواهيد بود که اصليترين و کليديترين نکات طراحي و بهينهسازي تارنما در مسير شما قرار داراست . يک سايت پيروز و با ترافيک بالا از يک طراحي و يا اين که به عهد و پيمان مشهور از يک مهندسي توانمند خريد ايت آماده استارت ميشود و با عملکرد مداوم و پيگيرانه به شايسته ترين نتايج مي رسد .
شما بايد ذهن و ديده و گوش و احساس يوزرها را به خوبي تغذيه فرماييد تا آنها شما را بخوانند و در فيض از شما خريد نمايند . همه چيز به يک پباده سازي صحيح و اجراي ظريف بستگي دارد . بياييد اين 14 نکته مهم و حساس در طراحي سايت را مرور کنيم .
1 . يک برنامه داشته باشيد .
استارت به پباده سازي وبسايت خود کنيد . ولي نه . اين تماما غلط است . قبل از هر چيز بايستي يک برنامه داشته باشيد و اطمينان کسب نمائيد که کاربراني در مرحله دنياي وب به وب سايت شما نياز دارند و شما بايد براي آن ها وب سايت پباده سازي فرمائيد . بايد برنامهاي براي پيدا کردن و تاثيرگذاري روي اين مخاطبين هدف داشته باشيد تا اين مخاطبان يا مشتريان بالقوه را به مشتريان بالفعل تبديل نمائيد .
چه صفحاتي براي اين مخاطبان مورد نياز هستند؟ چه محتوايي اين يوزرها را پايين تاثير قرار ميدهد؟ اين کاربران چه مشکلاتي داراهستند و به چه شکل بايستي مشکل ها آنها را حل کنيد؟ مي بايست تمام اين سوال ها و بخش اعظمي سوال ديگر را از خويش بپرسيد و براي آنان پاسخي داشته باشيد . اينگونه ميتوانيد ديدي بي نقص از تارنما خود و آنچه که مي بايست پباده سازي کنيد پيدا نماييد .
2 .
موارد مازاد را به هيچوجه درون تارنما قرار ندهيد بعضا المانها سايت شما را بيش از پيش نا مرتب مي نمايند و به جز ساخت مزاحمت براي مخاطبان و بازديدکنندگان، هيچ فايده ديگري ندارند . انيميشنهاي پيچيده و محتواي دوچندان طولاني و عکسهاي بيربط و يا با حجم و کيفيت نا مناسب اصلا نبايد در وب سايت شما حضور داشته باشند . چرا که کاربران از چنين چيزهايي فرارياند .
شما 8 ثانيه وقت داريد تا محدوده توجه مخاطب را به نحوي پوشش دهيد و اولي تاثير شما مهمترين تاثير شماست و صاف مي بايست راز اصل مطلب برويد و وقت مخاطب را تلف نکنيد . مي بايست اثر گذار و مختصر باشيد تا توانمند چشم شويد . يک محتواي هدفمند يا حتي يک تصوير ديدني و گيرا ميتواند اولي دستگرمي شما براي مخاطبان باشد .
استعمال از اصطلاحات مبهم و سردرگمکننده، عبارات دشوار و يا محتواي خيلي سطحي و يا خيلي عميق به هيچ وجه ايدهي خير و خوبي براي اوايل عمل نميباشد . مخاطب خويش را بشناسيد و به گويش خودشان با آن ها صحبت نماييد .
درباره این سایت