هم اکنون شما توليدها را در سايت فروشگاهي خويش بيشتر و طرز خريد سايت آماده پرداخت را نيز معين کرده ايد .
حال چه طور محصولات را ارسال کنيد؟
در پباده سازي دکان اينترنتي نياز داريد که اطلاعات کامل مشتريان از گزاره ادرس، شماره تماس، شهر و يا سرزمين و . . . را داشته باشيد، حتي گونه بسته بندي توليد ها شما هم در ارسال متاع دوچندان تاثيرگذار خواهد بود .
ممکن مي باشد به دو شيوه زير ارسال داشته باشيد :
ارسال
رايگان ارسال
بر مبناي منطقه جغرافيايي يا تايين نرخ به وسيله گوگل مپ ( مثل روشي که در طراحي وب سايت فروشگاهي اسنپ فود بکار رفته است )
تراز
نهم: مرتب سازي تنظيمات طراحي فروشگاه اينترنتي لهجه
: انتخاب لهجه مسئله نياز براي مشتريان (با اعتنا به طرز سرويس ها رساني شما به باطن يا بيرون کشور) ارز: ارز مورد حيث خويش را گزينش فرماييد .
ادرس
و شماره تماس : اين زمينه اعتماد مشتريان را جلب خواهد کرد پيکربندي
سفارش : تهيه فرمائيد که آيا مي بايست ماليات را به قيمت متاع بيشتر کنيد يا خير؟ پيکربندي محصول :از جمله رنگ ، سايز ، وزن و . . . .
مرحله
دهم : بارگزاري مغازه اينترنتي و آزمايش آن حالا
شما کمپاني طراحي تارنما را انتخاب نموده قالب و شيوه پرداخت و ارسال و تنظيمات را انجام داده ايد ،اما هنوز يک مرحله زياد حياتي را انجام نداده ايد! تست وبسايت فروشگاه آنلاين شما !
طراحي تارنما فروشگاهي و خط مش اندازي آن بدون تست مثل اجراي يک کنسرت بدون تمرين ميباشد .هنگام
پيش نمايش و تست مغازه خود، مورد ها داراي اهميت زير را محاسبه فرمائيد :
آيا
پرداخت شما عمل مي کند؟ اقلام
و قيمت در سبد خريد شما درست است؟ تخفيفات
اعمال مي شود؟ آيا
فروشگاه شما در موبايل کار مي کند؟
حرف
آخر:
پباده سازي سايت فروشگاهي براي فروش توليدات آنلاين، کار ساده اي نميباشد .ما کارايي کرديم و اميدواريم که اين مطالب ذکر شده مهمترين مسائل را براي خط مش اندازي و طراحي دکان اينترنتي ، به شما نشان دهد و کارايي ما اين است که فراوان هوشمندانه به شما کمک کنبم که يک وب سايت فروشگاهي سواي هيچ گونه علم فني يا پباده سازي را رويه اندازي کنيد .کليد شيوه اندازي يک کسب و کار، اقدام به انجام آن مي باشد . مبادرت کنيد، يک دکان آنلاين داشته باشيد، و بعد از آن استارت به افزايش و توسعه پباده سازي وبسايت فروشگاهي خود فرمائيد .
درباره این سایت