در ايجاد کسب و کار اينترنتي ابتدا بايستي تمام شرايط را بررسي کرد .


به نظر شما در ابتداي کسب و کار بايد کليه تمام هزينه را صرف ساخت خريد سايت آماده  محصول آخرين کنيم؟ هرگز


راهکار کسب و فعاليت يعني راه به کار گيري از منابع محدودمان که از مجال هاي جانور غايت به کار گيري را بکنيم و يک مزيت رقابتي به وجود بياوريم .


 


چه گونه


با منابع محدود يک محصول پرطرفدار ساخت کنيم؟ براي


تضمين کردن فروش مقدمه مي بايست يک مثال نخستين از مال خود ارائه فرمائيد و برخورد بگيريد و نبايد تمام تخم مرغ هايتان را در يک سبد قرار دهيد


يک عدد از دلايلي که سبب ساز ناکامي در کسب و کار ها مي شود ، سرگرم شدن با لبه و دقت نکردن به منابع محدودي هست که براي عمل هاي بيهوده صرف مي شوند . براي مثال کسب و کاري که در آغاز سرمايه پاره اي دارد و در شرايط مشقت رشد خويش را ادامه مي دهد . به نظر شما براي چنين کسب و کاري هزينه هاي بيهوده اي نظير ساخت پنل پيامکي براي وب سايت ، پباده سازي لوگو فن اي و… عقلاني است! مطمئناً خير و خوبي .


 


اما ما نمي خواهيم بگوئيم که ااماً لوگو حرفه اي و امکانات ديگر بي بهره مي‌باشند خوبي . بي ترديد لوگو جذاب باعث اعتنا بيشتر کاربر مي شود اما اين کار ها بايد طبق منابع محدودي که داريد الويت بندي شوند .


 


MVP يک نسخه اول از جنس است که تنها براي برخورد گرفتن ايجاد مي شود .


 


MVP يا اين که کمترين مال پذيرفتني ( Minimum Viable Product ) ، يک ورژن اول از جنس است که تنها براي بازخورد گرفتن توليد مي شود . البته متاع MVP به اين مفهوم نيست که يک ورژن ناقص از متاع ارائه مي شود . در MVP فقط يک نسخه نمونه و معمولي است که يک گروه مي تواند به امداد آن ، به اندازه خواهان آن متاع دست پيدا کنند تا بتوانند سرمايه گذاري صحيح انجام دهند .


 


 


چه گونه


با منابع محدود يک متاع پرطرفدار ساخت کنيم؟ چه گونه


يک MVP بسازيم؟ در ايجاد يک فرآورده مثال براي کسب و فعاليت اينترنتي در مرحله اوليه بايد انگيزه خويش از ساخت کسب و عمل اينترنتي را مشخص فرمائيد و بتوانيد نياز هاي مشتريانتان را تشخيص دهيد . خودتان را جاي اشخاصي بگذاريد که قرار هست از شما خريد نمايند و اين سوالهاي را از خود بپرسيد .


 


چرا


کاربران بايد از شما خريد کنند؟ متاع


شما چه نيازي از استفاده کننده را جواب مي دهد در سطح دوم رقبايتان را تحليل فرمائيد . چه کسب و عمل هاي مشابه شما در اکنون فعاليت هستند؟ دوست داريد در رده فعلي چه کسب و کاري قرار بگيريد؟ تمامي آن ها حريف حساب مي شوند .


 


چه


فاکتور هايي را براي نظارت رقبايتان بايد در حيث بگيريد؟ سال


فعاليت سوشال


سيگنال ها (حضور حريف در شبکه هاي اجتماعي) مقدار


بازديد کننده به فيس تقريبي قدرت


حضور آنلاين در موتور هاي جستجو ( سئو سايت) تعداد


محصول تعداد


صفحه هاي سايت تعداد


مقالات در مرحله سوم مسير جنبش مشتري در وب سايت تان را دنبال نمائيد . با بررسي اخلاق و رفتار هاي استفاده کننده در وب سايت و مسير ها و پيوند هايي که دنبال مي نمايد ، به شما ايده هايي براي تقويت تارنما خواهد داد .


 


در


تراز پايان بسط دهيد ، بسنجيد و يادبگيريد


پس از معين شدن محصول اول ، مي بايست آن را بسنجيد . براي نظارت برخورد ها و محاسبه تاثير يک جنس اول بايستي ورژن هاي متفاوتي را با برخورد هاي مشتريان تحليل کرد . اين آزمايش به A/B آزمايش يعني تست آلفا و بتا مشهور است که دو ورژن مختلف از يک مال را در حيث گرفتن برخورد هاي مشتريان، آزمون مي شوند .


 


يک


مثال داراي اسم و رسم از MVP نسبتاً هرکسي که خريد اينترنتي را تجربه کرده باشد محال مي باشد ديجي جنس را نشناسد . ديجي جنس داراي شهرت ترين MVP ايراني در کسب و کار اينترنتي است . اين تارنما ابتدا با فروش دوربين عمل خودش را اغاز کرد و تا به امروز چيزي است که مشاهده مي کنيم . به لحاظ شما در صورتيکه در اولِ استارت فعاليت ، ديجي جنس توليد ها متعددي را تامين مي کرد به برد مدرن مي رسيد؟ به احتمال زياد کسب و فعاليت ديجي محصول شکست مي خورد چون خريد اينترنتي به صورت امروزي وجود نداشت .


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : منابع ,سايت ,اينترنتي ,محصول ,برخورد ,فعاليت ,منابع محدود ,استفاده کننده ,براي نظارت ,خريد اينترنتي ,تنها براي ,گونهبا منابع محدود
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازار مد مرکز پرستاری آرامش سانیوش نظافت در عصر حاضر انقلاب،ریشه ی استقلـال ملی ایرانــــــــ Charlotte Jeff وب نوشته های یک دندانپزشک حمیدرضا تاجیک صدای مشاور تحصیلی